Blood On The Canvas

from by BIG SPROXX x ADAM BOMB

/
  • Compact Disc (CD) + Digital Album

    Mailed to Your Door.

    Includes unlimited streaming of LIVE FROM LARSTONE via the free Bandcamp app, plus high-quality download in MP3, FLAC and more.
    ships out within 3 days

      $10 CAD or more 

     

lyrics

How bout a hand for the renaissance man, I do it all like Da Vinci,
Jam line span to the far side of Grimsby.
Highland single malt Whiskey,
Yeah there's bigger stars than I am but it's hard to convince me.
I'm gone on a win-spree, ballin like Winfrey,
Odds are they couldn't get large with the gym key
Broads on their shins be Monica Lewinsky,
And We ain't heard Too hard to swallow since Pimp C.
Simply the greatest, team is all dangerous,
Wilder than a fiend on Halloween in Las Vegas.
Bruh we could give a fuck about being on the A-List,
The liquor's no different when the people aren't famous.
Spit 3 Alarm Blazes, spread 'em til the town burn,
Proud I ain't ever hit a downturn.
South Durham, 5&10 to Eglinton, Kensington to Malvern,
-Ask around, I'm cemented in the ground firm.
Sound courtesy of Big Sproxx on the samples,
And it don't stop til we hoppin outta lambos.
Shows bout to cost what they offered to get Stamkos,
No one near the top's got a shot of comin' damn close,
- we here to cut 'em off like Van Goghs.


Blood on the canvas, - no rentals, no guns for the cameras
Trying to save a lil something for the grandkids
When Im gone, tell the next generation how it was when I ran this.


Last of the chosen, raps turn 'em frozen,
Sorta makes it easier to capture the moment.
Aura's too unique to ever match an opponent,
half of 'em know it,
The other half wouldn't know the half if you wrote it all in caps on their fo'head.
Glass full of moet, Jack's in my Code Red,
B-40 Bull Max Four zero oh zed,
You ain't even gotta ask, he gets loaded.
Gone off the rails, saw constant fails,
12 million setbacks, non stop betrayals.
Thought I lost out cuz Bomb's not for sale but
Watch out when the Long Shot prevails.
Cocktails in the hot tub, blunts in the sauna,
Pop pills and play air drums to Nirvana.
Came as I was, never budged for the genre,
Weird Like Warhol. I does what I wanna.
-And it's all for the love of Toronto


Blood on the canvas, - no rentals, no guns for the cameras
Trying to save a lil something for the grandkids
When Im gone, tell the next generation how it was when I ran this.


It can't stop cuz they hunting for me now,
feel like Basquiat cuz they coming for the crown.
Drilled the last shot now we want another round,
Overproof til we underground -
Go and Pour out a little

Blood on the canvas, - no rentals, no guns for the cameras
Trying to save a lil something for the grandkids
When Im gone, tell the next generation how it was when we ran this.

credits

from LIVE FROM LARSTONE, released May 31, 2017

tags

license

all rights reserved

about

Thelegendadambomb Toronto, Ontario

I rap. You rap. Everybody raps.

contact / help

Contact Thelegendadambomb

Streaming and
Download help

Redeem code